Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Κρέμονταν από τα παράθυρα για να σωθούν (video)

              
Ο Daniel Psenny, δημοσιογράφος στη «Monde», κατέγραψε από το παράθυρο του διαμερίσματός του εικόνες φρίκης και αγωνίας από το μακελειό στο Μπατακλάν.

Συγκλονιστική είναι επίσης η μαρτυρία του:
«Ήμουν στο σπίτι μου και προσπαθούσα να δουλέψω από εκεί. Είχα ανοιχτή την τηλεόραση, όπου έπαιζε αστυνομική ταινία. Άκουσα θορύβους σαν κροτίδες, σαν βεγγαλικά και στην αρχή νόμισα ότι ήταν από την τηλεόραση. Αλλά ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός και πήγα να δω από το παράθυρο.
Μένω στον δεύτερο όροφο, μπροστά από την έξοδο κινδύνου του Μπατακλάν. Είδα κόσμο να τρέχει από όλες τις πλευρές, είδα ανθρώπους στο έδαφο, μες στα αίματα (...) Μια γυναίκα κρεμόταν από το παράθυρο του δεύτερου ορόφου του Μπατακλάν. Μου ήρθαν στο μυαλό εικόνες της 11ης Σεπτεμβρίου.
Κατέβηκα κάτω να ανοίξω την πόρτα στον κόσμο για να μπει και αν βρει καταφύγιο. Υπήρχε ένας άνδρας πεσμένος στο πεζοδρόμιο και άλλος ένας άνδρας -τον οποίο δεν ξαναείδα- δέχτηκε μια σφαίρα στην προσπάθειά του να καλυφθεί. Τότε πυροβόλησαν κι εμένα. Δεν θυμάμαι πολλά μετά απ' αυτό, έχω ένα κενό, αλλά θυμάμαι ότι ένιωσα σαν να εξερράγη στο χέρι μου μια κροτίδα και είδα ότι αιμορραγούσα.

Images de la fusillade au Bataclan από lemondefr

Δεν υπάρχουν σχόλια: