Το πρώτο κύμα εξόδου των αδειούχων του Αυγούστου που άφησαν πίσω τους τα αστικά κέντρα και κατευθύνθηκαν προς την περιφέρεια και τις αστικές περιοχές κορυφώθηκε την Κυριακή, ωστόσο η κίνηση ήταν αισθητά μειωμένη σε σχέση με άλλες χρονιές.
Η οικονομική κρίση, η τσουχτερή τιμή της βενζίνης και η αβεβαιότητα για την ανεύρεση υγρών καυσίμων, λόγω της απεργίας των Φορτηγών και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, είχαν ως αποτέλεσμα η κίνηση στις δύο εθνικές οδούς να είναι αισθητά μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τροχαίας.
Αντίθετα πολλοί προτίμησαν για τις μετακινήσεις τους τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ και τα τρένα του ΟΣΕ, η πληρότητα των οποίων ήταν πολύ μεγάλη. Ανάλογη εικόνα σε σχέση με την πληρότητα παρουσίασαν και οι πτήσεις των αεροσκαφών.
Σε ότι αφορά τις μετακινήσεις των αδειούχων με τα πλοία για τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη, η εικόνα έχει μάλλον πτωτική πορεία, καθώς παρατηρείται μια πτώση της τάξης περίπου 8% με 9% σε ό,τι αφορά τόσο τα δρομολόγια, όσο και τον αριθμό των επιβατών, σε σχέση με πέρυσι.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας, το Σάββατο από το λιμάνι του Πειραιά αναχώρησαν 30 πλοία μεταφέροντας 35.814 επιβάτες και 6.684 οχήματα, ενώ την αντίστοιχη περυσινή μέρα είχαν αναχωρήσει 33 πλοία, μεταφέροντας 38.564 επιβάτες και 6.675 οχήματα. Την Κυριακή αναχώρησαν 31 πλοία από τον Πειραιά και 19 από τη Ραφήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου