Τι κι αν ένα αυτοκίνητο είναι οικονομικό στην κατανάλωση αν κάθε λίγο
μας αναγκάζει να τρέχουμε στα συνεργεία ή να μας αφήνει στο δρόμο, τότε
όχι ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε. Με αυτό το σκεπτικό δίνουμε μεγάλη βάση
στην αξιοπιστία ιδιαίτερα των παλιότερων αυτοκινήτων και όποτε έχουμε
κάποια αξιόλογη και έγκυρη πληροφορία στο θέμα "αξιοπιστία", την
βγάζουμε στον "αέρα. Αυτή τη φορά βρήκαμε σχετικό θέμα στο φόρουμ του
περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ, και αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε πραγματικές αναφορές
από Έλληνες οδηγούς και σας τις παρουσιάζουμε στο άρθρο αυτό.
Πιο συγκεκριμένα. έχουμε αρχίσει την καταγραφή βλαβών που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο θέμα του forum Τι ζημιές έχουν βγάλει τα αυτοκινητάκια σας;. Οι αναφορές των ιδιοκτητών εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα
No | Μοντέλο - Ετος - χλμ | Προβλήματα | Σελίδα στο forum |
1 | Alfa Romeo 147 1.6TS 2003 128000χλμ | 2 καμμένα προβολάκια ομίχλης- αισθητήρας στροφών- κυλινδράκι συμπλέκτη | 2 |
2 | Alfa Romeo 147 | Διακόπτης φλας-Στραβό καπάκι αερόσακου συνοδηγού
-Πίσω διακόπτης πορτ-μπαγκάζ-Αντλία βενζίνης (χ2) -Αισθητήρας
αερόσακου-Συμπλέκτης (10.000κμ) -Μπροστινό ψαλίδι-Σωλήνας βενζίνης -Ιμάντας εκκεντροφόρων, κάρφωσε βαλβίδες |
2 |
3 | Alfa Romeo 166 2.0TS facelift 2004 | 105.000 χλμ, μια κλειδαριά συνοδηγού και πρόσφατα άρχισε να βουίζει το ρουλεμάν του διαφορικού. Απολαυστικό αυτοκίνητο. | 2 |
4 | Audi A3 | είχε εξαρχής πρόβλημα το megatronic (εγκέφαλος στο DSG που αποφασίζει πότε θα συμπλέξει τις ταχύτητες) και ήταν "αναποφάσιστο" στο πότε να συμπλέξη την 1η και την όπισθεν. | 1 |
5 | Audi Q5 2.0T S-tronic 2009 15500χλμ | τίποτα ακόμα (εκτός από τα συνηθισμένα με τις στροφές) | 2 |
6 | BMW 120i (Καινούριο, 2007-2009 - 22.000κμ) | Αισθητήρας εκκεντροφόρων B26-Αισθητήρας NOx | 2 |
7 | BMW 318i E46 1998 75000χλμ | κομμένη ντίζα χειροφρένου την πρώτη μέρα κυκλοφορίας- μηχανισμός ηλιοροφής- σπασμένο κάθισμα συνοδηγού άνευ λόγου και αιτίας- αντλία βενζίνης | 2 |
8 | BMW 320si 2006 | Τίποτα | 2 |
9 | c2 vts, 125 ps | 1) ανοιγμα κιβωτιου 5-6 φορες. αλλαγη γραναζιου 2ας, 3ης , 4ης συγχρονιζε διαφορων ταχυτητων καποιων περισσοτερες απο μια φορες 2) απο το διαφορικο εφυγε δοντακι απο ενα γραναζι δορυφορο και σφηνωθηκε αναμεσα στα γραναζια και στο καβουκι , ραγιζει το καβουκι, χυνονται οι βαλβολινες στην εξατμιση 3) αλλαγή διακοπτη φωτων εντός εγγύησης 4) γενικα πολυ κρυο τα παραθυρα κανουν τα δικα τους και μπορει να μεινουν ανοικτα 5) 2 φορες στραβη δισκοπλακα 6) 2 φορες κομμενη ζαντα | 3 |
10 | citroen 2cv '76 | τιποτα. | 1 |
11 | citroen gs '77 | αξιοπιστο..μόνο ενα καμμενο ντιστριμπιτερ. | 1 |
12 | citroen gsa '84 | Αψογη-πραγματικα κανενα προβλημα | 1 |
13 | citroen xantia I '95 200000 km | Αγορασμενο μεταχειρισμενο το 2000. Φλατζα, γρυλλος οδηγου μια φορα, ενας διακλαδωτηρας (πρόβλημα με τα νερα του καλοριφερ μεσα στο ταμπλω) ,ντιζακια σασμαν, το aircondition εχει χασει το φρεον εδω και χρονια αλλα ο παππουλης ειναι παραδοσιακος τυπος..χρίζει αλλαγής και η φουσκα του εμβολου του υδραυλικου τιμονιου που εχει σκιστει | 1 |
14 | citroen xantia II '99 170000km | Γρυλλοι παραθυρων οδηγου και συνοδηγου απο μια φορα..Καμμενη λαμπα stop και η μια μπροστα των θεσεως..Μια μικροδιαρροη στις πισω επιστροφες της αναρτησης, 20e ενα λαστιχακι.. | 1 |
15 | Citroen ZX 1.4 Reflex | 350.000χλμ Ενισχυτής πολλαπλασιαστή και μια αντλία βενζίνης. | 2 |
16 | Duna - έτος αγοράς: 1987 | 5-6 αλλαγές στις φούσκες των μπιλιοφόρων, δύο καρμπυρατέρ, στα 100000km και στα 165000, δυο καστάνιες χειροφρένου, 125000 και 216400km, μία ηλεκτρονική ανάφλεξη με 147500, ένα ρουμπινέτο καλοριφέρ με 173000, ένα μοτέρ καθαριστήρα και μία τρόμπα νερού, ένα ψυγείο στα 229000km, δυο φορές ψαλίδια, στα 90000 και στα 221000km, δυό ντίζες συμπλέκτη δυό ντίζες κοντέρ. Ενα ρεκτιφιέ στα 161000. Το αυτοκίνητο σήμερα έχει περίπου 236000km. Καίει αρκετό λάδι. | 4 |
17 | Fiat 127 amico | .δεν έβγαλε ποτέ τίποτα | 4 |
18 | Fiat Bravo 1,2 16v | Πουλήθηκε στις 50000 χλμ...το μόνο προβλημα που έβγαλε ήταν ο κλιματισμός που μετά απο αρκετή ταλαιπωρία σε άσχετα συνεργεία, ένας βοηθός γάτος (έχει δικό του συνεργείο τώρα) βρήκε ότι βραχυκύκλωνε ένα καλωδιάκι | 4 |
19 | Fiat Panda 100hp | :Στον 1,5 χρόνο έμεινε απο μπαταρία.κανένα άλλο πρόβλημα | 4 |
20 | Fiat Panda έτος 2007 | Τίποτα | 3 |
21 | Fiat Punto 1994 1.2 | καμμενη φλαντζα,καμμενες λαμπες ,αισθητηρας στροφων,καμμενος πολλαπλασιαστης. | 1 |
22 | Fiat punto gt | 3 φορές σκασμένα κολλάρα νερού, Καμμένη φλάτζα.προβλήματα με τις θερμοκρασίες, 1 φορά MAF, ένας πολλαπλασιαστής. | 4 |
23 | Hyundai accent του 97' 177.000 km | 1 αντλια νερου, 1 τρυπιο ψυγειο, γρατζουναει η τριτη σχεση στο κιβωτιο, θελει αλλαγη στους γρυλλους των παραθυρων και στους μπιλιοφορους | 4 |
24 | Hyundai Getz έτος 2004 110000 km | Κάποια λαμπάκια, αλλαγή μπαταρίας και άλλα αναλώσιμα.. το πήρα και με δωρεάν σέρβις.. Άψογο | 3 |
25 | Kia Rio έτος 2007 | Δεν μαζεύει η ζώνη του οδηγού | 3 |
26 | Lancia Delta hf turbo. | καμμενος αισθητηρας,καμμενες λαμπες,κρεμαγιερα,,ραγισμενη εξαγωγη και σαλιγκαρι τουρμπινας,τρομπα φρενων. | 1 |
27 | Land Rover Freelander 2002 120000km | 3 φορές αλλαγή μηχανισμού ηλιοροφής- 2 φορές αλλαγή τρόμπας βενζίνης- 1 φορά αλλαγή τρόμπας νερού- φλάτζα στα 80000χλμ- 2 φορές ρουλεμάν πίσω διαφορίκου- 2 φορές αλλαγή μηχανισμού παραθύρου 5ης πόρτας(+ διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι) | 2 |
28 | matiz του 98 με 245,000 χλμ | 1 αντλία βενζίνης στα 70.000 ( αλλάχτηκε μέσα στην 3ετή εγγύηση) 1 αντλία βενζίνης στα 235,000. τo air condition μετά τα 200,000 χλμ δουλεύει στο 50% πριν 1 εξάμηνο άλλαξα και τον πλαστικό σωλήνα που πηγαίνει από το φιλτροκούτι στη μηχανή επειδή είχε μια ρωγμή | 4 |
29 | Mazda 626 έτος 1983 | προς το τέλος έβγαλε προβληματάκια γηρατειών όπως διάφορα λαστιχάκια στη μηχανή κλπ. γενικά πολύ αξιόπιστο | 3 |
30 | Mazda 626 έτος 2001 | χωρίς πρόβλημα | 3 |
31 | Mercedes C έτος 2008 | Τίποτα | 3 |
32 | Nissan Cherry '90 | Μία μπαταρία | 3 |
33 | Nissan Micra '96 100000km | Μια μπαταρία και 2 λάμπες | 3 |
34 | Nissan Sunny B11 του 1987 | μετά από 17 χρόνια έβγαλε ζημιά: σπασμένη μίζα | 2 |
35 | Opel corsa 1.0 μοντέλο 90 | τίποτα μόνο αναλώσιμα | 4 |
36 | Opel Corsa C | Μηχανισμός παραθύρου (στα χέρια μου από 2001 έως 2004 - 45.000κμ) -MAF 75.000κμ | 2 |
37 | Peugeot 106 1.6 8ν με 230.000 χλμ | Μπουζοκαλώδια, αντλία βενζίνης,υδραυλικού τιμονιού
(τώρα μάλλόν θέλει και κρεμαριέρα), πολλαπλασιαστής, πίσω άξονας (δικό μου το φταίξιμο), ψυγείο καλοριφέρ και κάτι μικρο χαζά που δεν θυμάμαι τώρα (χερούλια, κλειδαριές κτλ). |
1 |
38 | Peugeot 106 Rallye 16v 00 | Αντλία βενζίνης στην πίστα, Ημιαξόνια, Τσιμούχα στροφάλου, Map sernor | 1 |
39 | Renault Clio 1.2 2000 | Σχεδόν κανένα πρόβλημα εκτός από το κολλημένο κασσετόφωνο | 3 |
40 | renault clio 1.2 του 2004, μτχ με 80.000χλμ | στα 100.000 αντλία καυσίμου ~300 ευρώ στα 110.000 πεταλούδα γκαζιού ~800 ευρώ |
4 |
41 | Seat Cordoba 1.4 101 μοντ 2003 με 47000 χλμ | 2 οδηγοί παραθύρων, 1 αντλία ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR), 1 βαλβίδα θερμοκρασίας, 2 βουλωμένα μπεκ | 1 |
42 | Seat Ibiza 2001, 16V 85hp 110.000 χλμ | Ψυγείο κλιματιστικού. Μηχανισμός παραθύρου οδηγού 1 φορά, συνοδηγού 2 φορές, αρκετά καμμένα λαμπάκια στην κονσόλα, δυναμό, λεβιεδάκι ανοίγματος πόρτας (από μέσα) έσπασε, θερμοστάτης , 5 φορές συρματόσχοινο συμπλέκτη. 4 ακινητοποιήσεις (μια από μπαταρία, μια από δυναμό και 2 από συρματόσχοινο συμπλέκτη). | 2 |
43 | Skoda octavia 5 | Πρόβλημα με τον αερόσακκο συνοδηγού στα πλαίσια της εγγύσης. Πρόσφατα αλλαγή προκαταλύτη και καταλύτη πολύ δαπανηρό | 4 |
44 | Tempra - έτος αγοράς: 1994 | αντικατάσταση δυναμό στα 57000km 2001 μια
ανακατασκευή αυτού το2008 στα 88600km. μία τρόμπα νερού στα 95000.
Το αυτοκίνητο σήμερα έχει 100000km και προβληματικό αισθητήρα βολάν. |
4 |
45 | Toyota carina II του 1992 115.000 Km | μικροπροβλήματα | 4 |
46 | toyota corolla 1.4vvti 02 | τίποτα | 1 |
47 | VW Golf V 1.4 TSI 140 PS 2007 | Μπαστούνι ζώνης ασφαλείας του οδηγού - δεν έδινε σήμα στον αισθητήρα ζώνης. (- Τριγμοί, αλλά όλα τρίζουν) - Αλλαγή φαναριών εντός εγγύησης λόγω ελαφρού "θολώματος". Μετά από ένα εξάμηνο ξαναθόλωσαν ελαφρώς.- Λασκάρισμα ενός εμπρόσθιου φαναριού. | 1 |
48 | VW Golf V 1.6FSI | δεν δούλευε ο ένας κύλινδρος | 1 |
49 | VW Polo 1.4 100HP έτος 1998 | Πάρα πολλές φορές οι γρύλλοι των ηλεκτρικών παραθύρων - 2 φορές θερμοστάτης (στις 30Κ και μετά περίπου στις 150Κ)- 2 φορές βεντιλατέρ- μπουζοκαλώδιο- αισθητήρας λ- κολώνα τιμονιού- ντιστριμπιτέρ και πολλά ακόμα μικρά και μεγάλα προβλήματα | 3 |
50 | VW POLO 100HP 16V 2006 | Ραγισμενη βαση αναρτησης στα πρωτα 5000 χλμ - Αλλαγη σε καπακι κινητηρα στα 65000 χλμ | 4 |
51 | VW Touran TSI DSG | Στα δύο χρόνια επαθε βλάβη το DSG | 4 |
52 | Νιssan Almera '96 140000km | Μία μπαταρία | 3 |
1 σχόλιο:
seat cordoba. 250.000 km σπανε τα πλαστικα στις ασφαλειες στις πορτες φαγωθηκαν οι οδηγοι στο καθισμα οδηγου τρυπισε το ψυγειο καλοριφερ παροτι ειχε αντιψυκτικο αλλαγη δυο ημιαξονια
Δημοσίευση σχολίου