Του Σπύρου Δημητρέλη
Ένα βήμα πριν την οριστικοποίηση των
αλλαγών στα τέλη κυκλοφορίας βρίσκεται το οικονομικό επιτελείο με τις
τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι γίνεται συνδυασμός αυξομειώσεων
ανάλογα με το πότε πρωτοκυκλοφόρησε το ΙΧ χωρίς, όπως προκύπτει από μια
πρώτη ανάγνωση, να αλλάζει ο συνολικός λογαριασμός των τελών, δηλαδή να
παραμένει στο 1,1 δισ. ευρώ. Επιβεβαιώνονται κατά συνέπεια οι πρωινές πληροφορίες του Capital.gr περί αυξήσεων 5-7% στα οχήματα νέας τεχνολογίας, μέσω της αύξησης του ποσού των τελών ανά εκπεμπόμενο γραμμάριο ρύπων.
Επίσης, επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες
που έχει γράψει επανειλημμένως το Capital.gr ότι έρχονται μειώσεις των
τελών για οχήματα μεγάλου κυβισμού και ηλικίας άνω των 10 ετών καθώς και
μειώσεις του ορίου για την απαλλαγή για τα τέλη κυκλοφορίας από τα 100
στα 90 γραμ. διοξειδίου του άνθρακα για τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν
μετά την 31 Οκτωβρίου 2010.
Ειδικότερα, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν τα εξής:
- Για τα οχήματα άνω των 1.400
κυβικών που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά έως και τις 31/12/2005 επέρχεται
μείωση των τελών από 10 έως 40 ευρώ
- Για τα ΙΧ που κυκλοφόρησαν για
πρώτη φορά από την 1η/1/2006 έως τις 31/10/2010 και είναι άνω των 1.400
κυβικών επέρχεται αύξηση των τελών κατά 10 έως 40 ευρώ ανάλογα με το
ύψος του κυβισμού
- Για τα ΙΧ που πρωτοκυκλοφόρησαν από
την 1η/11/2010 έως και σήμερα επέρχεται αύξηση των τελών κυκλοφορίας
από 0,08 έως 0,32 ευρώ ανά γραμμάριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του
άνθρακα. Επίσης μειώνεται το όριο για την απαλλαγή από τα τέλη
κυκλοφορίας από τα 100 στα 90 γραμμάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου