
Με την ευχή το νέο πρωτάθλημα να είναι εξίσου συναρπαστικό με το περυσινό, ανοίγει το πρωί της Κυριακής (09:00) στην Αυστραλία και τη Μελβούρνη η «αυλαία» της νέας σεζόν στη Φόρμουλα Ένα.
Οι αλλαγές που έχουν γίνει στους κανονισμούς, έχουν... ανακατέψει την τράπουλα και φαίνεται ότι τουλάχιστον τέσσερις ομάδες είναι ικανές να διεκδικήσουν τον τίτλο στους κατασκευαστές. Η Red Bull, η οποία στέφθηκε πέρυσι για πρώτη φορά στην ιστορία της παγκόσμια πρωταθλήτρια, είναι και φέτος φαβορί για την «πρωτιά», όπως φάνηκε από την εικόνα της στις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν. Όμως, το ίδιο γρήγορα είναι και τα μονοθέσια της Φεράρι, με αποτέλεσμα η «σκουντερία» να διεκδικεί με αξιώσεις τον 17ο τίτλο της στους κατασκευαστές. Η Mercedes GP φάνηκε να είναι καλύτερη από τις υπόλοιπες δέκα ομάδες και να διεκδικεί την τρίτη θέση, αφήνοντας πίσω της τόσο την ΜακΛάρεν, όσο και την Ρενό.
Το ίδιο αμφίρροπη αναμένεται να είναι και η «μάχη» στους οδηγούς, σε μια χρονιά που στο γκριντ θα βρίσκονται πέντε παγκόσμιοι πρωταθλητές. Ο λόγος για τον -κάτοχο του τίτλου- Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος πήρε πέρυσι την πρωτιά και έγινε ο νεότερος οδηγός που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη Φόρμουλα Ένα. Ο Γερμανός είναι από τα φαβορί και για τον φετινό τίτλο, ωστόσο αναμένεται να έχει έντονο συναγωνισμό με τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή, Φερνάντο Αλόνσο, αλλά και τους οδηγούς της ΜακΛάρεν, Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον. Επίσης, με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται και η νέα σεζόν για τον επτάκις κάτοχο του τίτλου, Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος θέλει να αφήσει πίσω του την περυσινή χρονιά, όπου επέστρεψε στη δράση ύστερα από τριετή... αποστρατεία, ωστόσο έμεινε στη «σκιά» του νεαρού «ομόσταυλού» του, Νίκο Ρόσμπεργκ.
Στον αγωνιστικό τομέα, οι αλλαγές, εκτός από τους κανονισμούς, περιορίζονται σε πρόσωπα, καθώς πέντε είναι οι νέοι οδηγοί στο πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Ζερόμ ντ'Αμπρόσιο (Virgin), Πολ ντι Ρέστα (Force India), Πάστορ Μαλντονάντο (Γουίλιαμς) και Σέρχιο Πέρες (Ζάουμπερ), ενώ ο Ναραΐν Καρθικέιαν επιστρέφει στη Φόρμουλα Ένα για λογαριασμό της Hispania Racing (HRT), καθώς το 2005 οδήγησε το μονοθέσιο της Τζόρνταν. Το δεύτερο μονοθέσιο της HRT θα οδηγεί ο Βιταντόνιο Λιούτσι, ο οποίος πέρυσι «έτρεχε» για τη Force India, ενώ στα αξιοσημείωτα της νέας χρονιάς είναι η απουσία του Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα ράλι στην Ιταλία και η αποθεραπεία του ενδέχεται να τον κρατήσει εκτός δράσης για τουλάχιστον τρεις μήνες, ενώ οι πιο απαισιόδοξες προβλέψεις κάνουν λόγο για απουσία του από ολόκληρο το πρωτάθλημα του 2011. Έτσι, οι υπεύθυνοι της Ρενό αποφάσισαν να τον αντικαταστήσει ο Νικ Χάιντφελντ, με τον οποίο ο Κούμπιτσα αποτέλεσε παλιότερα δίδυμο οδηγών στην BMW Ζάουμπερ.
Το αγωνιστικό πρόγραμμα της Φόρμουλα Ένα για το 2011 περιλαμβάνει 20 αγώνες, ωστόσο δεν τελέστηκε το εναρκτήριο γκραν πρι της χρονιάς, το οποίο επρόκειτο να λάβει χώρα στις 13 Μαρτίου στο Μπαχρέιν, λόγω της αναταραχής στο κρατίδιο του Περσικού Κόλπου. Πλέον οι διοργανωτές έχουν πάρει προθεσμία από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) μέχρι την 1η Μαΐου, προκειμένου να ανακοινώσουν εάν ο αγώνας θα διεξαχθεί εντός του 2011, ενώ σε αυτήν την περίπτωση το γκραν πρι θα τελεστεί στο τέλος της χρονιάς. Η «αυλαία» της σεζόν είναι προγραμματισμένο να κλείσει στις 27 Νοεμβρίου στη Βραζιλία, ενώ φέτος θα διεξαχθεί για πρώτη φορά αγώνας στην Ινδία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου