Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

«Καρφιά» Μέλμπεργκ για Ολυμπιακό



Την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης της Βιγιαρεάλ έδωσε στον ισπανικό Τύπο ο Όλοφ Μέλμπεργκ. Ο Σουηδός, ο οποίος δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό, αγωνίζεται στην Ισπανία για λογαριασμό της Βιγιαρεάλ.
Ο Μέλμπεργκ στις δηλώσεις του, δεν παρέλειψε να δείξει την ικανοποίησή του για την επιλογή του να μεταγραφεί στα «κίτρινα υποβρύχια», πετώντας (;) και ένα μικρό καρφί για την πρώην ομάδα του, λέγοντας ότι: «Εδώ ξέρουν πώς να σου φερθούν».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Όλοφ Μέλμπεργκ:
Για την εικόνα της Βιγιαρεάλ στη Segunda Division: «Χρειαζόμαστε βελτίωση, όμως αυτή θα έρθει χωρίς βιασύνη. Η δεύτερη κατηγορία της Ισπανίας είναι ένα αν μη τι άλλο ένα δύσκολο πρωτάθλημα και πραγματικά δεν έχει καμία σημασία ότι έχουμε μαζέψει εφτά από τους πρώτους εννέα βαθμούς».
Για την προσαρμογή του στην ομάδα: «Είμαι πολύ καλά και αρκετά χαρούμενος, με το πώς πηγαίνουν τα πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι χρόνο και βελτίωση στο κομμάτι της ταχύτητας. Για εμένα, οι πρώτοι αγώνες είναι απλά συνέχεια της προετοιμασίας και βελτιώνομαι διαρκώς».
Για την επιλογή της Βιγιαρεάλ: «Είναι αλήθεια, ότι είχα την ευκαιρία να πάρω μεταγραφή στη Λεβάντε. Η Βιγιαρεάλ είναι ένας σοβαρός σύλλογος, με εξαιρετικές εγκαταστάσεις. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ξέρουν πώς να φερθούν σε έναν ποδοσφαιριστή. Όλοι οι άνθρωποι που ασχολούνται με την ομάδα έχουν στόχο την επιστροφή στην Primera Division και για αυτό είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που είμαι μέλος αυτού του πρότζεκτ. Όσον αφορά την Λεβάντε, είναι αλήθεια ότι έδειξε ενδιαφέρον για να με αποκτήσει, όμως ήμουν πιο κοντά στη Βιγιαρεάλ και είμαι χαρούμενος για την επιλογή μου».
Για το θεσμό του κυπέλλου: «Είναι η ευκαιρία να κερδίσεις ένα τρόπαιο και να αγωνιστείς ενάντια στις ομάδες τις πρώτης κατηγορίες. Προτεραιότητά μας πρέπει να είναι το πρωτάθλημα και να επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας σε αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: