Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Το νέο Citroen DS3 Cabrio

Τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, αλλά και κάποια κύρια χαρακτηριστικά του νέου Citroen DS3 Cabrio, που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι, έδωσε στη δημοσιότητα η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Η έντονη προσωπικότητα, το νεανικό στυλ και οι δυνατότητες για εξατομικευμένες επιλογές που έχει το DS3 σίγουρα κάνουν μια cabrio έκδοση να του ταιριάζει πολύ. Από τη θεωρία στην πράξη, λοιπόν, το μοντέλο της Citroen αποκτά και επίσημα την ανοικτή και ιδιαιτέρως ελκυστική (εάν κρίνουμε από τις πρώτες εικόνες) εκδοχή του, η οποία θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και θα λανσαριστεί, αρχικά στη γαλλική αγορά, στις αρχές του 2013. Το βασικό στοιχείο στο ανοιχτό Citroen DS3 δεν είναι άλλο από τη
μαλακή, υφασμάτινη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη -σε τρία σημεία και κατ επιλογή του οδηγού- οροφή που θα χρησιμοποιήσει, στα ρετρό πρότυπα του Fiat 500C. Η οροφή ανοίγει ή κλείνει με το πάτημα ενός μπουτόν, σε χρόνο μόλις 16 δευτερολέπτων, ενώ η διαδικασία μπορεί να γίνει εν κινήσει, ακόμα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 120 χλμ/ώρα! Σύμφωνα τον κατασκευαστή, η υφασμάτινη οροφή είναι κορυφαίας ποιότητας και κατασκευής, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα τον αεροδυναμικό συντελεστή του DS3 και εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή ηχομόνωση. Παρά το διαφοροποιημένο χαρακτήρα του, το DS3 Cabrio, διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις με το hatchback (3.95 μέτρα μήκος, 1.71 μέτρα πλάτος και 1.46 μέτρα ύψος), αλλά το βάρος του έχει αυξηθεί κατά 25 κιλά. Είναι το μόνο 5θεσιο, για ενήλικες, στην κατηγορία του και η χωρητικότητα των 245 λίτρων του πορτ μπαγκάζ, είναι μια εξαιρετική τιμή, για ένα cabrio.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα εμπλουτίζονται με περισσότερα LED στοιχεία, ενώ 7 διαφορετικοί συνδυασμοί χρωμάτων και ένα ακόμα ποιοτικότερο σαλόνι, ανεβάζουν το πρεστίζ του γαλλικού μικρού. Λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, αλλά κάποιος πρώτες πληροφορίες μας δίνουν την απαιτούμενη πρόγευση. Το στιλάτο DS3 Cabrio θα το δούμε με μοτέρ βενζίνης τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων ισχύος 156 ίππων, η μέση κατανάλωση του οποίου θα βρίσκεται (βάσει των εργοστασιακών προδιαγραφών) λίγο κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. Επίσης, δεν αποκλείεται με το κάμπριο αμάξωμα να δούμε και την ισχυρότερη έκδοση του DS3 παραγωγής με τον ίδιο κινητήρα και ισχύ διαμορφωμένη κοντά στους 200 ίππους (όπως το συλλεκτικό DS3 Racing).

Δεν υπάρχουν σχόλια: