Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Το νέο VW Golf VII

Σε μία ειδική τελετή η VW παρουσίασε την έβδομη γενιά του δημοφιλούς, μικρομεσαίου της μοντέλου. Το νέο Golf είναι 100 κιλά ελαφρύτερο και κατά 23% πιο οικονομικό σε κατανάλωση, σε σχέση με την απερχόμενη, έκτη γενιά του! «Έξι γενιές Golf, από το 1974 έως το 2012. Αυτό αντιπροσωπεύει 38 χρόνια συνεχόμενων επιτυχιών για το παγκόσμιο best seller, με πωλήσεις 29,13 εκ. αυτοκινήτων». Αυτά ήταν τα λόγια του martin Winterkorn, Διευθύνοντα Συμβούλου της Volkswagen AG ο οποίος, αφού έπλεξε το εγκώμιο των έξι πρώτων γενιών, δήλωσε ότι και η έβδομη θα συνεχίσει στα ίδια βήματα της επιτυχίας.
Το καινούριο Golf θα βασίζεται στη νέα, σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, που προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας και ακαμψίας, βοηθώντας παράλληλα στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου κατά 100 κιλά. Αυτό, παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί. 
Συγκεκριμένα το μήκος του είναι μεγαλύτερο κατά 56 χλστ., στα 4,25 μέτρα και το πλάτος του κατά 13 χλστ. (1,79 μέτρα). Αυξημένο είναι και το μεταξόνιό του, κατά 59 χλστ. γεγονός που μεταφράζεται σε ένα ελαφρά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Αντίστοιχα, ο χώρος αποσκευών ανεβαίνει από τα 350 στα 380 λίτρα.
Στον τομέα των κινητήρων οι μηχανικοί της εταιρίας επεφύλασσαν μία ακόμα έκπληξη, καθώς εξέλιξαν όχι μία αλλά δύο νέες γενιές μηχανικών συνόλων, με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση και ιπποδυνάμεις από 85 έως και 150 ίππους. 
Όλες οι εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με σύστημα start/stop και άλλα στοιχεία που βοηθούν στην εξοικονόμηση καυσίμου.
 Ο 1,6 diesel των 105 ίππων, για παράδειγμα καταναλώνει μόλις 2,8 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπέμπει 99 γρ. CO2/χλμ. Όσο για την έκδοση Golf BlueMotion, θέτει νέα στάνταρ, με κατανάλωση 3,2 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ.!
Την εικόνα συμπληρώνει ένας 1,2 TSI, ισχύος 85 ίππων, ένας 1,4 TSI, 140 ίππων, με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία και ένας δίλιτρος diesel 150 ίππων, με κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα/ 100 χλμ. 
Αργότερα θα προστεθούν και άλλες, ισχυρότερες εκδόσεις. Φήμες, δε, θέλουν το κορυφαίο Golf να εφοδιάζεται με κινητήρα turbo 2,0 λίτρων και 300 ίππων! 
Αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας, για πρώτη φορά βλέπουμε το Multi Collision Brake System, που επεμβαίνει στα φρένα μετά από μία σύγκρουση για να μειώσει την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου, αποφεύγοντας το ενδεχόμενο δεύτερης σύγκρουσης.
 Παράλληλα, το Golf θα εφοδιάζεται με το σύστημα PreCrash που θα επεμβαίνει σε ζώνες ασφαλείας, παράθυρα και άλλα σημεία του αυτοκινήτου, «προετοιμάζοντας» έτσι συστήματα ασφαλείας και επιβαίνοντες πριν από κάποια επερχόμενη σύγκρουση. 
Ο κατάλογος περιλαμβάνει ακόμα Adaptive Cruise Control, το σύστημα Front Assist, που επεμβαίνει στα φρένα, κινητοποιώντας το αυτοκίνητο ακόμα και από ταχύτητες 150 χλμ./ώρα, αν αργήσει ο οδηγός να αντιδράσει, City Emergency Braking, για ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα και το Park Assist, που ανιχνεύει κενά και παρκάρει το αυτοκίνητο ακόμα και σε χώρους μόλις 80 εκατοστά μεγαλύτερους από το συνολικό μήκος του. Περνώντας στο εσωτερικό, τα βλέμματα τραβάει η νέα έγχρωμη οθόνη αφής, των 5,8 ιντσών, που θα προσφέρεται στάνταρ σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, με προαιρετική μία ακόμα μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών. Άλλη αλλαγή έχει να κάνει με την απομάκρυνση του συμβατικού χειρόφρενου και την αντικατάστασή του από ένα νέο, ηλεκτρικό. 
Σε ο,τι έχει να κάνει με τις εσωτερικές διαστάσεις, οι πίσω επιβάτες έχουν πλέον 15 χλστ. περισσότερο χώρο για τα πόδια τους, ενώ οι μπροστινοί απολαμβάνουν 31 επιπλέον χιλιοστά «αέρα» για τις πλάτες τους και 22 χλστ. στο ύψος των αγκώνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: